35Deniz34_ E nabızda beta hcg bir değer referans dışı yazıp ilk defa kırmızı renkte çıktı pozitif mi oluyor ?
babyandmomy__ 35Deniz34_ evet hamilesiniz 😍 Henüz çok yeni iki gün sonra tekrar kan verin sağlıklı ilerlemiş mi görmek için
Rusapolat 35Deniz34_ beta 10 üstü olunca hamilelik var sayıyorlar. Çok çok yeni sanırım. Hayırlı olsun. Beta takibini güzel yap 🫶🏻
deletedmom43191 35Deniz34_ evet pozitif hayırlı olsun 2 gün sonra tekrar kan testi ver 24 ve üzeri çıkarsa sağlıklı gebeliktir
35Deniz34_ deletedmom43191 Pazartesi günü test yapmıştım pozitif çıktı kan da da pozitif çıktı bugün tekrar kan verdim yarın sonuçları alıcam
35Deniz34_ Alya05 mide bulantısı ve göğüslerimde şişme olmuştu hafif kramplar giriyordu ben regl olucam sanıyordum 10 gün geciktim 2 gün önce erken gebelik testi yaptım ikisi de pozitif çıktı kan verdim kan değerimde de hamile olduğum söylendi bugün yine kan verdim sonuçları bekliyorum
Yazmelegi_ 35Deniz34_ gebelik var 2 gün sonra kan verip artısı takip edin, son adet tarihine göre de kaç hafta olduğu belli olur