berfiner benimde bugün 39. Haftam, aynı şekilde ne agrı ne sancı hiç belirtim yok. Ben dün ilk defa nst’ye girdim çok az kasılmalarım çıktı doktorum haftaya tekrar gel haftaya kadar doğur dedi😄 doğmazsa ben normal doğum istediğim için suniyi düşünebiliriz vs dedi ama ben 41. Haftaya kadar beklemek istediğimi söyleyeceğim.
Bu aradq bende özele gidiyorum doktorum direk sezeryan yanlısı değil Allahtan. Bekliyor sağolsun.
Bir de bebeğimin kilosu 3.200 açıkcası normal düşündüğüm için çok kilo aldıracak şeyler yemiyorum😇