deletedmom43191 Meleksuu doğum olduğunu ancak ağrıların şiddeti artiyorsa anlarsın karın kasık ve bele vurur ağrı
06Pembemavi80 Meleksuu bende karnimdaydi ağrılar. Belimde olmadı . Karnında kasılma vardı . Adet ağrısı gibi .sizde farkedersiniz takip etmek gerekiyor🌸
Ssssserapppp Meleksuu adet agrisi gibi olmustu bende. Kasiklarim ağrıyordu regl olacakmisim gibi. Belimde herhangi bir ağrı olmadı
deletedmom43191 gkceeclkk doğum ağrısı çekerken evet hareket edebilir de etmeyebilirde bu tamamen doğumun hangi aşamasında olduğunuza bağlı son anlarda hareket etmez