Turuncubebik
Gerçekten zor bir süreç atlatmışsınız ama Rabbim bir minnak daha nasip etmiş sizlere
Dilerim sağlıkla yavrunuza kavuşursunuz
Gerçekten Rabbim her şeyi kararlıyor ve nasip ettiyse yolu güzelleştiriyor
İnancım tevekkülüm sonsuz
Dört gözle evladımı bekliyorum bende her ultrasına girdiğim de kalp atışı yok diyecek diye aklım çıkıyor ama o kalp atışını duyduğum an her şey geçiyor
Gerçekten hem sabır gerektiren bir durum hem de şükretmeyi dibine kadar yaşadığın bir durum
Tek duam Rabbim tüm isteyen bekleyen annelerimize gönlündekini nasip etsin amin