Rukye34 Merhaba hanımlar ben kasım ayında kürtaj oldum da şimdi 3 günüm geçti yeniden bi gebelik olabilir mi ??
Gzd1212 Rukye34 evet tabi olabilir. Benim dusuk sonrasi doktorum bir adet gectikten sonra korunmayi birakabilirsin demisti. Ben 7-8 ay sonra hamile kaldim ama bi arkadasim bir adet geçtikten sonra hamile kalmisti. Allah gonlunuze gore versin insallah 🙏🏻
Rukye34 Gzd1212 kız deme öyle ya Allah hayırlı zaman da nasip etsin de daha çok erkendi ya bi kaçamakla içine düştüm hale bak 🫣