annesio kcgdm yarasın ona yarasın inşaAllah 🤲🏻 Sağlıkla gelsinler de bi şekilde gidiyor doğumdan sonra, dert etmeye değmez . Kızımda 18 kilo almıştım ama doğumdan 3 hafta sonrasında 16’sı gitmişti bile elhamdulillah
Tugba2794 kcgdm benim için de önemli degıl sadece cevremdekıler beni kızdırıyor az kilo aldın bebek kucuk dogacak diye yorum alıyorum bebek normal kıloda dıyorum anlatamıyorum cahil ınsanlara🙈🤭
annesio kcgdm bende bilmiyorum ama doğumdan sonraki 3. Gün zaten 7-8 kilosu gitmişti , zor bi bebekti aklıma yemek yemek gelmiyordu sadece süt olsun uğruna yeşillikli beslendim sanırım ödem mödemde kalmayınca birden gitti