Merhaba hanımlar 26. Haftadayim detaylı ultrason dan sonra bugün kontrole gittim 1 hafta önde giden gebeliğim 2bucuk 3 hafta öncesine gelmiş kesemizde biraz su fazlalığı varmış bunu da hergun içtiğim sıkma portakal suyuna bağladık kesmemi söyledi ama şeker olabilir mi diye şeker yüklemesi istemedim açlık tokluk kanı yaptiricam (aşırı tatlı yiyen biri değilim icemem migdemi bulandırır diye) yarın sonuca göre iğne veya diyet şekli olabilir
Aynı durumu yaşayan var mı neler yapıldı yaptınız? Korkulacak bir durum mu 🙄🥺