Arkadaşlar merhaba bu konuyla alakalı çok fazla içerik bulamadığım için forumdan ayrılmadan önce herkesi bilgilendirmek istedim.
Evet hamile olduğumu öğrenmiştim beta 131 ile hemen doktora gitmedim çünkü 4. Hamileliğim olduğu için kendim beta takibi yaptım başta ilk bir kaç gün yani 2 güne bir kan verdim 4. Kanımda ve betam düzenli artmadı bende o zaman doktora gittim bana dış gebelik olacağını küretaj olmam gerektiği söyledi bende beklemeyi tercih ettim çünkü bir ihtimal düzelebilen de olduğunu söyledi geç döllenme vs ve bu süre içerisinde bildiğiniz üstüne görme yaşadım hatta düşük yapıyorum dedim gittim beta takibi yaptım ama kanamam olmasına rağmen betam yükselmişti doktor ısrarla dış gebelik olabilir dedi ve adet gördüm 6 gün adet bitiminde 5 günde kanamam devam etti hafif hafif ben yine 3 güne bir kan verdim ama 7 haftasına rağmen betam 648 i geçmedi zaten kese de görünmemişti o yüzden progestanda kullanmadım kese olsaydı kesin progestan alırdım doktor ısrarla küretaj yapalım dış gebelik olacağını iğneyle sonlandıracağını söyledi ama kabul etmedim sonra dün adet olacak gibi ağrım vardı bugün kan vermeye doktora gittim ve biliyordum betam düştüğünü tahmin ettim ve tahmin ettiğim gibi de oldu akşama doğru ağrı ve kanamam artmaya başladı ve şuan da da devam ediyor ağrı kesici alıyorum 1 hafta sonra tekrar kannverip betamın düşüp düşmediğini takip edeceğim eğer tamamen sıfırlandıysa herhangi bir temizleme işlemine gerek kalmadan kimyasal gebelik olarak hamileliğim sonlanacak ilk gebeliğim de kimyasal olmuştu ve aynı ay tekrar hamile kalabilmiştim yani düşük taptığım tarih 17 Haziran son adet tarihim 17 Haziran ve sağlıkı bir hamilelik geçirip yavruma kavuşmuştum. Şimdi bu süreci tamamlayıp korunma yöntemi seçmeyi düşünüyorum zaten planlı bir gebelik olmamasına rağmen çokta istemiştim hayırlısı böyleymiş. Benim naçizane kendi tavsiyem ben risk aldım herkes alır yada almaz bilemem keseniz görünmediği sürece rahminize müdahale ettirmeyin vücudunuz zaten o gebelik sağlıksızsa sonlandıracak beni çoktan küretaj yapmışlardı eğer doktor dinleseydim hatta o metotreksat iğnesini bile olmuştum ama çok şükürki kalbin sesini dinledim ve bunlara gerek kalmadan herşey bitti… sizlerde kalbinizin sesini dinleyin belki betanız düşük olsa yükselir yani en azından 1000leri görmeyi bekleyin dış gebelikse bile değeriniz 1000 1500 rakamlara ulaşmadan buna emin olamıyorlar hatta 1000 olsa rahminizde kese görünmese bile yine bekleyin 8 9 10 haftaya kadar bekleyin geç döllenme vs olabilir çok araştırdım okudum bir çok postu o yüzden hemen kendinize müdahale ettirmeyin sürekli kan verip kendinizi takip edin belirli bir seviyede kese mutlaka rahimde görülür rahim dışındaysa bile görülür ona göre karar verirsiniz zaten yani varsayımlarla belki sağlıklı olabilecek gebeliğinizi sonlandırmayın umarım herkes sağlıcakla yavrusunu kucağına alır