Arkadaşlar merhaba. Daha önce ocean mummy kullanıyordum hamileliğimi öğrendiğimden beri. Ama en başından beri ciddi kabızlık yaşıyordum haptan olabilir diye düşünüp bıraktım 3 gün sonra düzeldim her gün düzenli tuvalete çıkmaya başladım çok mutluydum çünkü kabizliktan çok çektim. 1 aya yakındır ilaç icmiyordum doktora gidince söyledim oda ilacımı değiştirdi bugün sabah içtim ve bugün hiç tuvalete gitmedim ve korkmaya başladım tekrar kabız mi oluyorum diye. Bu ilacı kullanıp kabızlık yaşayan var mı