Anonim_kullaniciiiii bende regl olucam diye sürekli lavaboya git gel yapıyordum , Aşırı bel ağrım olmuştu benim Özellikle sol kasığımda daha baskın bi ağrı vardı , Hatta adet olacağım gün pembe akıntı yani yerleşme kanamam olmuş ama ben regl başlangıcı sanmıştım testte çıkmayınca 2 gün gecikmemin ardından test yaptım ve öğrendim İnşallah seninde vardır🙏🏻