hakkah24 Merhabalar 32. Haftada çalışabilir raporu alacağım. Özel takipliyim ama bu raporu herhangi bir devlet hastanesinden de alabilirim değil mi? Sıkıntı çıkartırlar mı veya istedikleri bir belge oluyor mu?
EceEgemen hakkah24 merhaba herhangi bir sağlık probleminiz yoksa ve doktor uygun görürse istediğiniz herhangi bir hastaneden alabilirsiniz, ekstra bişey istemiyorlar