14022024 Betamom 32-37 haftalari arasında alınan rapordan bahsediyorsunuz ücret alınmıyor ona muayneye gittiğinizde doktora söylüyorsunuz yazıyor
GulsenUlu Betamom ekstra bir ucreti yok, normal muayene ucreti odeyip hem muayene olup hem rapor yazdirabilirsiniz
Nesonunbeybi Betamom bende özele gidiyorum haftam geldiğinde doktoruma whatsapptan yazdım gönderdi hatta muayaneye bile ücret ödemedim, PDF olarak attı bende işyerime gönderdim.herhangi bir ücret ödemesi yok
Betamom Nesonunbeybi ayyy insallah banada bi güzellik yaprlar dicemde benim daimi doktorum olmadıgı için randevu alayım siz bana o gün yazıp atın dicem. Ben ankarada olacagım raporu mardinden almam lazımmış
Anonim111 Nesonunbeybi Ben de bu konuyu merak ediyordum. Tam 32+0’da muayeneye gitmesem çünkü bi önceki haftası gitmiş olacağım. Doktorum bu raporu ben giriş yapmadan da yazıp bana iletebiliyor mu?
Betamom Anonim111 giriş yapmadan oluyor mu bilmiyorum ama ben 5 gün öncesinde yazdırıcam. Günün azalır dedi. Ama zaten öğretmen oldugum için okulun son gününe denk geliyor sıkıntı çıkmıyor. Sürekki takip olduğunuz birisi iseniz telefondan da halledebilirsiniz bence
Anonim111 Betamom sürekli takiplisi olduğum doktor ve işyeri de problem yapmaz. Bir kaç gün önceden de yazılabiliyor mu rapor? Tam 32+0 olması gerekiyor diye biliyorum
Betamom Anonim111 3 gün önce giderseniz 31+4 olacaksınız ama 32+0 olarak gözükürsünüz. Tabi doktorunuz yazmak isterse. Netice bu günleri bizim son adet tarihimiz belirliyor. Gercekte tam olarak cocugun haftası ne bunu bilmiyoruz