Elifimsib sonbahar_2322 4-5 haftalkken daha keseyi görmediğimiz dönemde beta takibi yaparken 6-7 saatlik yolculuk yapmamız gerekmişti. Doktorum otobüsle falan gideceksen gitmeni önermem ama kendi aracınızsa olur iki saatte bir mola verin 10-15 dk yürü demişti biz genelde saat başı mola vermeye dikkat etmiştik dinlene dinlene 12 saat civarı sürmüştü yol neredeyse ama çok şükür sıkıntı yaşamadık. Yine de doktorunuza sorun ona göre çıkın yola
Nilayy95 sonbahar_2322 merhaba ben doktoruma danıştım 6 haftalıkken memlekete gittik 12 saat kendi arabamızla dinlenerek dönüşte 8 haftalık olmuştum yine 12 saat yol yaptık. 3 saatte bir araç kullanımını hep değiştiriyorduk eşimle. Ama siz mutlaka danışın
hamcokelek33 Merhaba , doktorunuza danışmanız lazım ama bana 10. Haftada çıkabilirsin sadece 2 saatte bir en az 20 dk mola verip yürüyüş yap demişti
sonbahar_2322 İlk gebelik oldu için biraz korkuyorum Aslında hamileliğim güzel geçiyor ama yinede doktora sormak lazım dediniz gibi
Cacaege sonbahar_2322 ilk gebeliğimde 12 13 haftalıkken Kars’tan Ankara’ya kendi arabamızla gitmiştik sürekli mola verip yürümüştüm normalde 14 saat gittiğimiz yolu 2 şöförle 19 saatte gitmiştik bişey olmamıştı şükür tabi doktordan izin alarak gitmiştim
sonbahar_2322 Cacaege . Bende sorar öyle giderim Şuan 11 haftalık olduk yine de korkuyorum bişey olur diye Teşekkür ederim cevabın için 🤍
sonbahar_2322 Elifimsib Şuan 11 haftalık olduk Yine gidicem hastaneye doktora sorarcam ztn 1 saatlik yol ama ilk olunca korkuyorum haliyle Cevabın için teşekkür ederim 🤍
sonbahar_2322 Nilayy95 Bende memlekete gidicem 1 saatlik yol ama haliyle korku var Daha doktora sormadım şuan 11 haftayız Kontrole gidince sorcam teşekkür ederim cevabın için 🤍
sonbahar_2322 Bende memleket gidicem 1 saatlik yol ama Yine korkuyorum ilk olunca cevaplarınız için teşekkür ederim 🤍