Merhaba benim de 11. Haftada ciddi bir kanamam oldu. 12. Haftada doktorumu değiştirdim,plasentan aşağıda ama bazen rahim ağzındaki miyomlar da kanama yapabilir demişti. Alttan muayene etti bende çıkmadı çok şükür.
Bence tek doktorla kalmayın,başka bir doktora daha danışın… 17 haftalık gebelik büyük bir gebelik düşeceğini sanmıyorum ama yine de başka bir doktordan daha fikir alın bence. Hatta bulabilirseniz bir perinatologa danışın. Çok geçmiş olsun💖