Znr02 ilk haftalarda önden gidince genelde erken döllenme diyorlar ama ilerleyen haftalarda önde olması durumu bebeğin yapısıyla ilgili oluyor. Mesela son adet tarihimi hatta yumurtlama tarihimi biliyorum ama öğrendiğimizden beri hep bir hafta önde gidiyordu 12. Haftada doktorum erken döllenme deyip tarihi güncelledi ona göre hesaplamaya başladık şimdi ona uyumlu gidiyor. Ama ilerleyen haftalardaki farklılıklar bebişle ilgili oluyormuş artık. Birazcık daha kilolu bi bebiş gelebilir demek ki😍