bkdusunenanne Kızlar önceki haftalarda da yapıyordum ama artık bebike içerde büyüyor, karnımı içeri doğru çekiyorum arada bırakıyorum yapmayınca rahat edemiyor gibi hissediyorum, karnımı içine çekince bi sıkıntı olurmu acaba?
bkdusunenanne Balbebek012 ay bilmiyorum istemsiz yapıyorum sürekli değilde arada yapıyorum göbeğimi içeri çekip bırakıyorum
bkdusunenanne Balbebek012 deneyeceğim inşallah seninle haftamız bir bir iki gün oynuyor baştan beri görüyorum sizi siz nasılsınız
Balbebek012 bkdusunenanne doğrudur ben de 28+5 teyim enfeksiyon vardı geçti çok şükür ama kasık ağrım beni zorluyor yatakta dönmek çok zor senin nasıl peki 🫶
bkdusunenanne Balbebek012 bizde 27 yiz iştah da artma var bebepin hareketi daha güçlü. Karnımız 3.gebelik olduğu için daha büyük, ve akıntıda artış var enfeksiyon hiç geçmiyor malum🥴
Balbebek012 bkdusunenanne enfeksiyonuö geçmedi diyince doktor bana aksef yazdı onu kullandım ve yoğurt yemeye dikkat ettim ben enfeksiyondan kurtuldum çok şükür inşallah senin ki de geçer. Benim de 3.bebeğim🥰
pandapanda bkdusunenanne ahahahahahaha ya banada oluyor çok sinir bozucu yapmak istemiyorum bazen bakıyorum yapmışım kötü birşey olur diye korkuyorum o sürede doktora gittiyseniz sıkıntı yoksa öğrenmek istedim ondan