sariselin Arkadaşlar merhaba size kısaca Allahın bana bahşettiği mucizeden bahsetmek istiyorum. 2015 yılında eşimle severek evlendim. İlk zamanlar çok bebek istedik her çift gibi, uzun bir süre olmadı. Etrafımdaki arkadaşlarım birer birer hamile kalıyordu, eltim de aynı şekilde. Moralim bozulmaya başladı. Doktora gitmeye karar verdik. Tetkikler sonrası sağ tüpüm tıkalı çıktı, eşimin sperm testi normaldi. Doktor aşılama önerdi ve yaptırdık. Heyecanlı bekleyiş hüsranla sonuçlandı. Eşimin de morali bozuluyordu ama belli etmiyordu.Daha sonra bebek konusunu aklımızdan çıkarmaya karar verdik. 2018 yılına kadar hiç hamile kalmadım. Artık tüp bebek yaparız diye düşünürken eşimle aram 2018’in son ayları çok bozuldu, boşanma aşamasına geldik Aralık ayında. Çok zor günler geçirdim. Evliliğimizi bitirmemeye karar verdik. Ocak 2019’da adetim gecikti, ilk başta normal gecikmedir her zamanki gibi dedim. çünkü daha önceki gecikmelerde hep test alıp hayal kırıklığına uğradım. Bir hafta bekledim, göğüslerim de çok ağrıyınca test aldım ve sürprizzz pozitif 🤗❣️ Mutluluğumu anlatamam, şu an 5+5 haftalık, keseyi gördük, haftaya kalp atışı inşallah.🙏🙏 bu arada 30 yaşındayım, mühendisim ve kamuda görevliyim. Demem o ki umudunuzu kaybetmeyin, bol bol dua edin, kafaya takmayın, Allah’ım her isteyene nasip etsin, sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi🙏🙏🙏
Busra37 sariselin maşaAllah umudunu kaybetmemek gerektiğinin çok güzel bi örneği 😊 Rabbim hayırlısıyla kucağınıza alacağınız günleride nasip etsin 😊
Muhammedamine sariselin Rabbim tamamına erdirsin İnşAllah 🤲🏻 Ben de 5 senelik evliyim 3 kayıptan sonra 4. Gebeliğim de oğluma kavuştum 1 aylık olduk 💙🙋🏻♀️
Kelebegimmm Bence önemli olan kafaya takmamak.onuda burda öyrendim ben.kaç kez test yapıb olmayınca çok üzüldüm.sonra sildim burayı.instada youtubede bebeklerle ilgili her şeyi engelledim takipten çıktım.afedersiniz öncesinde her ilişkide aceba bu sefer olurmu diyordum düşünmeden edemiyordum.sonra anı yaşamaya başladım ve bende hamileyim😊5 haftalık.yinede ultrasonda görene kadar havalara girmemişdim yalnışlık olursa diye
sariselin Kelebegimmm aynen ben de! kalp atışını da duyarsam içim rahatlayacak🙏🙏 Bol bol dua edelim, her şey Allahtan🙏 Ama bu sefer iyi şeyler hissediyorum inşallah