nupelda_akyildiz47 Kızlar 1 aylık hamileyim az önce lavaboya gittim beyaz akıntının içinde çok hafif kan gibi bişey vardı bu normal mi?
irser nupelda_akyildiz47 canim devami gelirse muhakkak git yorma kendini ama eger devami gelmediyse kontrolunde ol doktoruna mutlaka bildir
nupelda_akyildiz47 irser yarın gidince söylerim inşallah bi sorun yoktur sorduğum kişilerde çoğunluk yerleşme kanaması olabilir denildi öyledir inşallah
nupelda_akyildiz47 bulutsm öğrendiğimden beri çok dikkat ediyorum zaten yarın muhakkak giderim inşallah normaldir