nupelda_akyildiz47 hastaneye gittim normalmiş kızlar bi sorun yok çok şükür
nupelda_akyildiz47 çok şükür rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
tazeannesese Amin inşallah🩷