Mervemerve12 Kızlar ben 37+2 oldum ve yaklaşık 1 haftadır hiç geçmeyen kasık ağrım var hatta bazen bacaklarıma kadar iniyor sizce normal mi
Tugceaker Mervemerve12 bende merak ediyorum bilenlerin cevaplarını benim bebek kasıldıkça hem kasıkda hem vajinada ağrı hissediyorum şiddetli 37+3 üm bende
Mervemerve12 deletedmom43191 teşekkür ederim çevreme sorduğumda bu durumu yaşayan yok o yüzden sizlere sormak istedim
Mervemerve12 deletedmom43191 doktor değiştirmek zorunda kaldığım için yeni doktor arayışındayım malesef
Tubau Mervemerve12 35+2 benimde öyle. Nst de sancım çıktı ama düzenli değil. Dr emfeksiyon kaynaklı ağrılar dedi ama korkuyorum
Mervemerve12 Tubau bende aynı şekilde ama doktor umursama şekilde çok yorum yapmadı bende sizlere sormak istedim