Kızlar dün doğum yaptıktan sonra çok merak ettim acaba ebeler doğumda verdikleri tavsiyeleri kendi doğumlarındada uygulayabiliyor mu? Sakin ol şöyle ıkın böyle nefes al diyorlar ya açıkçası o an ben nefes aldığıma şükrediyorum 😅 çok merak ediyorum aranızda ebe olan yada tanıdığı olup hikayesini bilen var mı? Hadi yazın da okuyalım