Evet bende de enfeksiyon yok . Gebeliğimin başından beri açık renkli bir haftadır böyle sadece. Hafta ilerlediği için mi böyle oluyor diye düşünmeye başladım. Fazla kilo alımım falan da yok. Üç haftadır demir ilacını farklı içiyorum suya karıştırılan ondan mı diyeceğim ama bu bir haftalık. Cuma günü randevum var artık onu bekleyeceğim