Kızlar 37gun önce sezeryan oldum ilk iki hafta kanamam vardı ama 10ghdnur hiç bisekilde yoktu iki gün önce çocuklar elbise dolabını yerini değiştirin dedim sanırım biraz ağırdı öğünden beri aşırı bı derece de bı kanama geliyo adet kanaması gibi doktora gitmeliyim yada normalmi