Kızlar 20 haftalığım doktor kontrolüne gittim doktorum her şey yolunda dedi 22. Haftanda detaylıya git dedi ama detaylıya maalesef özel kliniğe yönlendiriyor devlet hastanesi olarak sadece şehir hastanesi var ama onda da sağlıklı gebeliklere bakmıyorlar detaylıda mecbur kalıyoruz özelde baktırmaya ve çok pahalı, arabamız bebek için uygun değildi borca girip arabayı değiştirdik, anlayacağınız detaylı da bize de çok pahalı geldi arabanın borcuyla beraber, ve arkadaşlarımdan birkaçı ben gitmedim dedi detaylı da bir şey görseler bile müdahale edilemiyor zaten diyorlar kafam çok karışık gebeliğinde gitmeyen var mı ne tavsiye edersiniz 😢