Merhaba arkadaşlar 3ay önce doğum yaptım doktor zlynda doğum kontrol hapı kullaniyorum bir yandan da korkuyorum bu şüreç içinde sadece 4birliktekij yaşadil bir kez adet oldum onun dışında ara lekelenme oluyor yinede hamile kalan var mi iki gündür vaktinden sonra kullaniyorum ilaçida şuanda karnimda hafif bir ağrı var 😢