Damlaaaa 33+6 yiz bizde.. doktor kontrolum haftaya , ben sezeryan istiyorum bakalim tarih vericek mi 🤷♀️ ilkini normal dogum yapmaniz ikinci icin cok buyuk avantaj tabi ama sanirjm mecburi bir durumunuz gelisti.. hic korkmayin sezeryandan yakin zamanda olan cok fazla arkadasim var hepsi dusundugumuz gibi degilmis dio cok rahat atlattilar.. hatta yeni dogum yapan bir arkadasim 10 gun sonra ugradigimda sordugumda dikislerinin bile oldugunu bi an unutmustu.. ilk gun zor sadece ama her dogumun zorlugu var.. evlatlarimiza kavustugumuzu dusununce hepsi gecer🙏🏻