staRmama ben tek çocuktan yana değilim eğer Allah nasip ederse en azından iki çocuk peşpeşe olmalı diye düşünüyorum ,kızım 3 yaşında ve şu an 26 haftalık gebeyim ama kızım 2 yaşına girdiğinde istedik olmadı bir süre tek çocuğun gerçekten zorluğu cok mesela babası çalışıyor biz ikimiz evdeyiz park vs gidiyoruz ama zamanın çoğu evde geçiyor ne kadar oyun oynasam ilgilensem de yanında bir çocuk varmış gibi olmuyor canı sıkılıyor ,kuzeniyle birlikteyken kızımı gözlemliyorum ve gerçekten bakıyorum daha farklı çocuk çocuğu zapt eder diye bir laf var doğruymuş demem o ki bence arkadaş gibi olurlar dogur bacım😂😂