Kızlar 33+4üm rahim kasılmam var birazda sızlıyor 5 dakikada bir tuvalete gitme hissi var ve bebek bugün hep sezeryan dikişimin üstünde geziyor sizce erken doğum belirtisi mi bunlar yada doğumummu yaklaştı onun habercisimi daha çok erken değil mi ya 😣