Kizlar hepinize merhaba bebeğim 4 aylık 5 aylık olduğunda yavaştan tadım yaptırmak istiyorum bir sürü video izledim ama kafam çok karıştı 3 gün kuralını her yedigi besindemi uyguluycaz yoksa alerji olasıligi olan besinlerdemi uyguliycaz kafam çok karıştı siz ek gıda sürecinde neler tattirdiniz neler yaptınız detaylıca anlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰