zehrdemir merhaba canım bence adet gününü bekle,benimde öyle olmuştu 4 gün geç kalınca hemen test yaptım şuan 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim,insallah sana da kısmet eder buyüzden bekle hem bebişin de tutunması daha iyi olur kan tahlilinde daha net görürsün sonucunu🌸