Kızlar 26+4 de kontrole gittim ara ara karın ağrım olduğunu da belirttin rahim ağzı kapalı hiç korkmana gerek yok dedi doktorum . Ama iki gündür ayağa kalktığımda rahmim sanki iki taraftan çekiliyor ve aşağıya doğru ani baskı hissediyorum bu durumu yaşayan var mı ? Sizce nedeni nedir ? 1 buçuk yaşında da bir oğlum var sağolsun biraz hareketli ☺️ pek dinlenemiyorum ondan olduğunu düşünüyorum ama merak ettim aranızda yaşayan var mı varsa ne iyi geliyor sormak istedim ..