6+3 haftalık gebeliğimiz var 1 hafta önce tüm tahliler temız cıktı dedi doktor ama benim akşam oldumı bi sitma ve ayak üşümesi oluyo parmaklarımın ucu hatta 6 kat çorap patik giysem banamisin demiyo bu sefer de ayaklarımı sıcak aşlak suya soktum hanca öyle iştahım yok hiç bi şekilde