Kızlar merhaba öncelikle Rabbim bebek isteyen tüm annelere sağlıkla hayırlısıyla bebek nasip etsin tüm hamislere de bebeklerini sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin 🤗
İlk dogumum iki yıl önce evde suyum geldikten sonra hastaneye gitmiştim suni sancıyla doğum yaptim ve 12 saat sancı cekmistim acilmam çok zor ilerlemişti benim için zor bir doğum olmuştu ardından sürpriz bı gebelik oldu ikinci bebeğine hamile kalmıştım ilk doğumum 37+6 da olmuştu bu yüzden ikinci bebeğimi de hep erken bekledim bı an önce doğsa diyordum evde küçük bebekle hamilelik zor olmaya başlamıştı hep burda doğum hikayelerini okuyordum uyku tutmuyordu🤣 derken 31 Ocak günü gündüz nişanım geldi hafif pembemsi daha doğrusu ben Nisan sanmisim akıntı seklinde azar azar gelmeye devam etti suyumda sızıntı olmuş ama ben farketmemisim ilk dogumumda suyum bosalircasina gelmişti çünkü hafif adet ağrısı gibi ağrım vardi ama evde bebeğimden ayrılıp hemen hastaneye gitmek istemedim sancilarimin siddetlenmesini bekledim saat gece 12 ye kadar çok normaldi oğluma duş aldırdım uyuttum sonra kendim yatmak istedim ağrım gecmeyince bı duş aldim sancılarım birden bastırdı zor giyindim eşim hemen gidelim dedi oğlumu babaannesine bıraktık yola çıktık hastane 40 dk uzaklıkta ama yolda dakikada bire düştü kasilmalarim çok siddetliydi hastaneye gittik tuvalete gitme hissi geliyordu dayanamicam sandım damaryolunu açtılar hemen dogumhaneye çıktım nöbetçi ebe NST baglamak istedi ama çok ağrım var dedim hemen açıklık baktı tam açılma çabuk yan odaya geç dedi 15 dk içinde doğum oldu birkaç dikişim var ama iki gunde toparladım Rabbim herkese böyle hızlıca bir doğum nasip etsin 🤗❤️