Adetim 13 ocakta başladı bitiminde yumurtlama tarihlerine göre ilişki yaşadık adetime 1 hafta kala kasıklarımda ağrı olduğu için ve meraktan acile gittim kan verdim beta 2.00 çıktı şimdi adetim 10 unda olması gerekirken 2 gün gecikti test yaptım çift çizgi çıktı sizce hangisi normal başına gelen var mı ne yapacağımı bilemedim sevinmeli miyim bilemedim