lrem Güzel anneler önerebileceğiniz birşey var mı cuma günün sezeryan olacağım iki günde toparlamam lazım biraz grip başlangıcı bogazım kızarık burnum hem akıyor hem tıkalı gibi ne yapacağım ben
Srp53 lrem benim de cuma sezaryen. Ben iki üç gündür ıhlamur içiyorum bol limonlu. Tarhana çorbası keza bugün biraz olsun daha iyiyim.
melsaanne lrem merhaba bana doktorum ılık suya limon sık iç demişti gerçekten boğazımı yumuşatıp hastalığımı hızlı atlatmıştım siz birazda karabiber koyabilirsiniz içine
Esma_Sakmak lrem ayyy bend e öyleyim haftaya dogumum var yatak döşek yatıyorum nefes alamıyorum antibiyotik kullanıyorum ama yinede aynıyım sanki inşallah bir an önce iyileşirsin ☺️
lrem Srp53 bende sımdı bol limonlu ıhlamur yaptım içiyorum. Hastayken anestezi alamazsın deniliyor doktorunuz size birsey söyledi mi hastayken doğuma giremezsin felan diye
Srp53 lrem öyle bir şey söylemedi ama toparlamaya çalış dedi ben bir haftadır böyleyim şimdi daha iyiyim şükür. Sizin de başlangıçmış zaten ilerlemeden tedbir alın.
fairytale07 Merhaba, atlattınız mı gribi şu an bende aynı durumdayım ve bebeğe geçer falan yazmışlar panik oldum sizde durum nasıl ilerledi ?
Busrw fairytale07 bende aynıyım suracıkta bekleyim haftaya doğumum var antibiyotik yazdı kadın doğum doktorum ama pek faydası olmadı
fairytale07 Busrw inşallah canım ya bide tam salgın zamanı Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebişlerimizi bol beslenicez dinlenicez rabbim büyük