Burjuvaa Yarın kısmetse normal doğum yapicam doktorum kahvaltı yapıp sabah 7de gel dedi kafama takıldı normalde aç olmak gerekmiyor mu? Ama eminim yani öyle söyledi
Nazar_salcan Burjuvaa doğumda güçsüz kalmayasin diye demiş olabilir bende yemistim doğum yapicami bilmeden birşey olmadı korktuğum başıma gelmedi Allah sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲
Byrmm Burjuvaa banada öyle demişti doktorum canım. Normal doğum olduğu için sıkıntı olmuyo. Orada bişey yemiceksin zaten.
Denizlerkadar Burjuvaa lağman yapılıyor merak etmeyin ne kadar sürede doğum yapacağınız ön görülemediğinden tansiyonunuz şekeriniz vs düşmesin diye kahvaltıya izin veriyorlar
Kalbimxkk23 Denizlerkadar 7 ay önce doğum yaptm suni sancıyla bı yudum su içtim ağrıdam kurudu ağzım kizmislardi
rosatue Kalbimxkk23 bu sezaryende geçerli. Adı üzerinde normal doğum, zamansız ve plansız açlık zorunlu değil.
deletedmom43191 Kalbimxkk23 sezaryen için geçerli o abartmayin bende normal doğum yaptım ve yemek yiyip gitmistim
Mrvsmt2502 Kalbimxkk23 ağrı yüzğnden kusmamanız için bir şey yiyip içmemenizi kendileri açısından istememişler yani temizlik açısından ama normalde yemek içmek serbest hatta öneriliyor çünkü güç toplaman lazım bende yemiştim 1 litre ananas suyu içmiştim
Mrvsmt2502 deletedmom43191 kız gene aynı şeyi savunuyoruz 😃 bende yemiştim hastanede de yemştim 1 litre anans suyu içmiştim 😂
Mrvsmt2502 Burjuvaa normal doğum uzun sürebiliyor ve bu süreçte enerjiniz gücünüz olmalı o yüzden yemek yemen bir şeyler içmen önerilir. Önerilmeme sebebi ağrı yüzğnden kusma yaşamaman. Ama güce daha çok ihtiyacın olacak doğumda ❤️
deletedmom43191 Mrvsmt2502 ben hastanede yemedim ama yiyemezdimde yani 1 kiloya yakın börek yedim kocam 1 kilo almıştı ben biraz bırakmıştım sadece
Kalbimxkk23 Burjuvaa anladım cnm ben önce suni sancı yaptılar 9 dan 2 ye kadar 5 santim acilmam vardı ama ebelerin azizliği e gldim zirla suyumu patlattilar. Apar topar sezeryanla doğum yaptm ama çok şükür hiç bir sorun yaşamasim çok şükür