Hmyr_ygt aynı şey bendede var ben 35. Haftamdayımm en son 2 hafta önce fitil verdi doktorum erken doğmasın diye suan idare ediyoruz bakalım o yalancı dogum sancılarımı kesti diyebilirim çok oluyordu adet sancısı gibi o sancılar ufak ufakta olsa bebeği itmiş benimde aşağıya