
Hanımlar arkadaşımın ovülasyon testi bu şekilde. 5 gün adet görmüş 2 günü normal 3 günü lekelenme dedi. Ama kendisinin amh değeri düşük ve LH ve FSH yüksek. Dr ona direkt tüp bebek önermiş. Adet bitiminden beri 5 gündür yaptığı testler böyle. Sizce gebelik olabilir mi? İnşallah gebedir kendimin gibi sevinirim. Sabah test yapacak ama sizcee???