Melissaa99 Kızlar ilk defa ovülasyon testi yapıyorum yanlış giden bir şey var mı doğru mu her şey İki gündür yapıyorum sıvı alimini yapmıyorum 2 saat öncesine aynı saatte yapmaya çalışıyorum Bu şekilde test yapıp ilk aydan gebe olan var mı
Ceriko Melissaa99 gayet doğru yapıyorsunuz iki çizgi aynı koyulukta olunca yumurtlama demek yada max yazan taraftaki cizgi daha koyuda olabilir. Ben ilk kullandıgım ay kaldım kimyasal oldu ama oldu sonuçta. Ovulasyon testi cok guzel bir şey