33+4 üm arkadaşlar dünden beri böyle hareketleri az gibi hissediyorum böyle dönüşünü bir yerde toplanmasını hissediyorum artk başı mı popişi mi bilmiyorum🥰 ama tekmesi felan yok.yani bu zamana kadar da olmadı şiddetli tekmeleri uslu bir kızım var galiba ama dünden beri sakin sizinde öyle mi