Boş gebelik şüphesiyle yarın randavuya çağırıldım kimyasal gebelik geçirdiğimi düşündük beta 500 e kadar çıkanildi sonra hızla düşüse geçti kanamam 1 hafta sürdü regl gibi, anca beta takibi yapıyorduk beta yükselişe geçmiş. Boş gebelik teşhisi yaşayanlar nasıl nir tedavi yolu izledi. İğne, ilaç, kürtaj vs gibi