Merhabalar, 39+2 yüz henüz sancım yok ara ara bebek bir tarafa toplanıyor ve karnımı geriyor. Yurtdışında yaşıyorum bu yüzden ebe kontrollü gidiliyor yani doktor ile değil. Ebe bugün muayene etti ve bebeğim kanalda olduğunu söyledi. Normal doğum planlıyoruz ama merak ettiğim kanala giren bebek ne kadar sürede doğuyor?