Baby_B Betul34-ylmz anestezili oldum hicbir sey hissetmedim 2 ay sonra yeniden hamile kaldim Cok sukur son aya geldik Gecmis olsun
Parinas Betul34-ylmz anestezisiz zor. Anestezili kolay. 2 kere anestezili oldum çok konforluydu ağrı sızı hiç olmadı. Psikolojisi zor ama tabi. Anestezisiz olan arkadaşlarım sakın yaptırma dediler devletten çıkıp özele gittim o yüzden
AlyAysEymen Ben anestezi olmadan oldum kürtaj anı zordu işlem bitince acı sızı hiç bişey yoktu 1 saat sonra da evime gelmiştim
Diana- Ben aneztezili oldum, fiziksel olarak bir sıkıntı yaşamadım uyandığımda biraz ağrım vardı hemen ağrı kesici yapıldı geçti. Cok geçmiş olsun hemen atlatırsınız inşallah
Nurbl Canım imkanım varsa özelde anestezili ol çok ağrılı çokkk zor dayanamıyor insan devlette anestezi yapmıyor 😩
Adyaliiiii Bende hastanede anestezili oldum işlem sonrası 1-2 saat hafif bir ağrım oldu sonra günlük yaşamama geri döndüm ağrılı değildi