igvescarim merhaba bende 9+6 yım. Alt karnımın özellikle sol tarafına böyle kolunuza cimcik atarsınız derinden sızı olurya öyle bir acı hissi girip geçiyor. Sanki ufak bir bıçak saplanması hissine benzer. Kramp gibi bir his. 6 haftalıkken hafif lekelenme olmuştu o zamanda aynı hisler vardı doktor progestan fitil kullan dedi. Fitili kullanmayı bıraktırdıktan sonra bu hisler tekrar geri geldi. Bırakalı 3 gün oldu bugün iyice hissetmeye başladım. Tekrar doktorla konuşacağım bu durumu. Fitil gerçekten çok rahatlatmıştı çok iyi gelmişti