Yektek22 Yeni başlayanlarla sohbet etmek istedim. Ne yapıyorsunuz ne durumdasınız ben iki gündür gonal f 275 kullanıyorum cumartesi günü kontrol var. Süreç nasıl ilerleyecek bilmiyorum. Sadece genetik taramali yaptiricaz onu biliyorum