gulzaadee Abilikardesli ben geçen sene bunu yaptırmıştım doğum günüde nikahımız olmuştu zaten ikisi bir arada kutlama yapmıştık
Ftmnnr Abilikardesli ben yaptirsaydim pastayı bensiz son doğum günün yazdircaktim ama yaptırmak nasip olmadı eşim oğlu olsun çok istiyordu Allah nasıp etti hamileydim hamileliğimin son haftaları eşimin doğum günüydu kutlamak nasıp olmadı
Ftmnnr Nur_940 kredi kartı borcumuz anı bir tadilat kararı ile çok geldi pasta yaptiramadim 🤣🤣🤣 kartım tadilattan dolayı esimdeydi hediye de alamadım bir dahaki doğum gününe 🤣