Asiliim Arkadaşlar merhaba, sakaryada hangi hastanede ne kadara doğum yaptınız ve hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ? Birde eğitim araştırmada doktor tavsiyeniz var mı
Bsra-0 Asiliim Asiliim medar şuan 28bin sezeryan /32bin normal. Ben medar duygu cebecik özmüş e gidiyorum şimdiye kadar memnunum
PurpleRose Asiliim devlette Sultan Canan’a gidiyorum, eşleride alıyor içeriye.. Özelde de İlknur gezgin kuşcuya gidiyorum. Serdivanın karşısında muayenesi var medarla anlaşmalı
Ceyss3 Asiliim kesinlikle reyhan kaplan hafızıoğlunu severek öneririm 3 dr gezdim ama sonunda reyhan hocayla devam ediyorum bende 27 haftalığım bakalım. Adatıp ve beyhekim seçeneği var reyhan hocada
MorKelebek54 Asiliim doktorumuz sedat umurdu. Medarin kwrisnda kendi klinigi var. Yaklasik 3 senedir tsniyorum gebelik oncesinden de tek gecerim sedat hocayi. Yine doğum yapsam hamile olsam yine ona giderim. Ben doğum yaptigimda medar ile anlasmaliudi suan adatip ile anlasmali. Kendi kliniginde cocuk doktoru var oglum icin ona gidiyoruz tam hatirlamiyrum yanlis olmasin ama 1500 civari galiba muayne ucreti. Dogum ucreti ben spinal sezeryan icin medarda 23 bin odemistim (mayis 2024) suan ne kadar bilmiyorum. Sedat hoca paraci bi insan degil o yuzden cok fazla zam oldugunu sanmiuorum ama hastane de degisti o yizden net bi yorum yapamiyoru suan ki durumda☺️
Glhayat_54 Devlet hastanesi Melih demir’e gidiyorum.. Özel içinde Orhan Hayri Mete. Kendine özel muane yeri vardı ama simdi beyhekime gecti.
Glhayat_54 Bsra-0 🙄🙄 eskiden sezeryan pahalıydı şimdi normal doğum ucmuş. Doktorların beklemek işine gelmıyo diye heralde bu kadar fark var 😂
Edasusari PurpleRose bende İlknur hanıma ve sultan canana gidiyorum. Kaç haftalıksınız. Doğumu nerde istiyorsunuz
MorKelebek54 Glhayat_54 sexaryan dogum vsjinal doguma gore daha kolay cunku. Gunu veriyolar gun gelince masaya yatirip kesip benegi alip dikiyolar. Sipsak dogum oluyo yani🤷🏻♀️ vsjinal dogumda acilmayi bekle sancinin yukselmedini bekle sanci yoksa suni ver et ikindir benegi al felan derken bi gun gidiyo derse. Vajinal dogum daha ugrastirici o yuzden daha pahali bence
Glhayat_54 Asiliim Evet.. kibar bi doktor,ne sorsan cok naif cvp verıyo tek tek alıyor hastalarını içeriye 19.unda randevum var
PurpleRose Asiliim evet çok güzel ilgileniyor sorulara cevaplarıda çok güzel devlet doktoru mu demezsinz güler yüzlü
Sevvalisik Sedat Umut ‘a gidiyorum . İlk oğlumu sezeryan ile medar da kucağıma aldım Sedat bey ile , şimdi ikinci gebeliğim Sedat bey e gidiyorum yine çok memnunum çok ilgili açıklayıcı serdivan da özel kliniği var
Ncyncy Sevvalisik onun polikliniğinde sebiha Özdemir ozkan var onun muayene ücretini biliyor musunuz acaba? Sedat umurun ne kadar? Ben ilk dogumumda erSin gursele gitmiştim bunda sebiha hanıma gitmek istiyorum ama diğerlerine göre pahalıdır heralde
momkrm19 Sevvalisik Selam ben de ilk doğumumu Sedat beyle yaptım şuanda muayene ücreti ne kadar? Benim özel sigortam normalde doğumu kapsıyor Sedat beyde de geçerli midir acaba
Mucizeebeybi Ben Burak hazineye gidiyordum ilk haftalarda sonra o ayrılınca kimseye güvenemedim İzmitte ailem yaşıyor medikalparka gidiyorum reyhan arpacı çok memnunum doğum ücreti 55bin normal ve sezaryen aynı normalde spinal yaptırırsan 65bin oluyormuş. Detaylı ultrason için sebiha özdemir özkana gittim o da çok tatlı bir kadın önceden medikalparktaydı o da
Asiliim Ceyss3 evet bu doktorun ismini duydum bikaç kez bende 24 haftadayım düzceden gelip doğum yapıcam inşallah