Kbrakrldg SGK yok bende özel sağlık sigortam var banka çalışanıyım 32. Haftada rapor almam gerekiyor mu? Bilgilendirecek biri var mı?
PapatiA Kbrakrldg banka müdürüne sorsan daha iyi bilgi verir canım seni ne olarak gösterdiler o önemli
Kbrakrldg PapatiA şuan genel müdürlükte BT. Uzm. Yrd. Olarak gzüküyorum title olarak. Yazılım geliştirme ekibinde analistim. Banka müdürüne ulaşmam oldukça zor genelde ulaşamıyoruz 🥹
Blablablabla Kbrakrldg evet çalışacaksan alman gerekiyor. Müdür ne bilsin İK bölümü bankanın merkezindedir İk ile hallediceksin o işleri, şimdiye kadar iletişim içinde olmanız gerekiyordu