Ebrarr_6 Mzzz öyle düşünmeyin sonradanda iyiki yapmışım diyeceksiniz cevremdekiler hep sizin yaşadığınız durumu yaşamış sonradan iyikinede yapmışız diyorlar
Mzzz Ebrarr_6 mutlaka ilerde iyi ki derim ama ikiside tamamen sana muhtac ikiside ilgi beklerken hep bir tanesi ihmal ediliyor 😔
zge13 Ebrarr_6 nedenini bilmiyorum ama bir yerde ikinci hamileliğin bazen biraz geciktiğini duymuştum 1. Hemn 2. Geç 3. De hemen tadzında bi döngü oluyor demişlerdi ama sebep ne bilemiyorum ki bizim o şekilde oldu