Sebahat15ekim Arkadaşlar 36haftalik suan siddetli sekilde karnimin sol yan tarafinda sanci girdi. Biraz yatip dinlenince geciyor ayaga kalkinca ben burdayim diyor.. Yasayanvar mi dogum sancisi mi buuuu …
DENIZ_55 Sebahat15ekim yalancı sanci bendede var ama çok aşırı ise bi git acile derim haftan gelmiş nerdeyse ben 31 haftalıgim bu arada bend3de var ayakta olunca
meltembadem Sebahat15ekim merhaba, benimde yürürken sağ kasığıma doğru sancı giriyor böyle sanki içerden yırtıyorlarmış gibi yürüyemedim resmen, uzanıp dinlenince geçti. Siz naptınız gittiniz mi doktora ne dedi
Sebahat15ekim Normal oldugunu soyledi cok is yapmayip hafif yuruyus dinlenme yap ddi. Suan evi supursem o sanci yine giriyor anlamadm gitti ilk hamilelgmde boyle biseyim yoktu.